Torsdag! :)

I morgon kommer dem bästa hem! Lovely!
Veckan har runnit på bra! Ridit massor!
Så himla kul och vara igång igen, skulle vara kul att åka och träna lite! Ja behöver lära mig att rida igen! ;)
Igår fick vi gå hem från jobbet, slut på material så STOP!
Men gick bra en då...
Fick en lite körning till Skåne landet! :)
Närmare bestämt Perstorp! Vilket sammanträffande! ;)
Trevligt värre! :) hiiihii..
Tyckte att det kändes som ngt inte stämde.. Måste ta reda på vad?! Hmm..

Jaja! Vart sent hem, men gick sjukt bra hem! Tack Carro som ringde när det börja bli jobbigt, så gick det fint sen! :)
01.05 landade ja hemma i min säng!
Uunderbaart! <3 <3

Idag tar ja mig en repa till solarieöarna!
Lyssnandes på lite ny musik! Kul! :)

Saknade efter mina små! Börjar ja väldigt stor plats i min kropp, men i morgon anländer dem! <3 <3

Ses & Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0