Veckan rullar på!

Tisdag alla redan!

Känner mig ganska uppgiven! Var in till stan idag! Och den utbildning ja tänkt söka, har prio för "nyanlända, långtidsarbetslösa".. Suck!!
Allt bara går emot än! Undligt att man bara skiter i allt! Suck! :O

Jaja! Får väl fortsätta på den lilla underbara fabriken!
Men nu har ja tänkt om! Fortsätter på fabriken! Och så skall ja jobba extra över allt! :) :) pepp pepp!

Annars har ja och lillfisen åkt buss och tåg till stan! Väldigt spännande för han! :)
Samt barnen badat och vi har myst och bakat, julpyntat och käkat våfflor! :) :)

Vill få ordning på lilla sovrummet nu oxå! Helst igår! Suck!

Men men!

Snart är julen här! Sluta grubbla och njuta lite av allt myys! <3 <3
I morgon fm måste ja komma igång och träna oxå! Suck!
Måste komma igång igen!
Insperera mig! Peppa mig! ;)

Skall kolla bilder på mig förut! Haha!

Hoppas DU hänger med på torsdag! Skulle behöva det!


Pussar och Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0