God morgon!

Underbara lördag! :) :)

Veckan har vart helt ok! Magen lite upp och ned! Måste nog kolla opp den! :O
Men iaf..
Mamma sov här hos oss igår, mina små glin kom hem även igår! <3 <3
Hämtade brorsan på krogen! ;)
Nu ligger mamma och bror och sover! Barnen leker på olivers rum! Duktiga små frön! Tysta som möss! <3

Snart skall vi dra igång dagen med frukost! :)
Se vad denna lördag har att ge, det blåser tydligen mkt ute! Vet inte vad vi skall hitta på! Hmm.. Ikea vore ju Nicke för mammas skull! Haha!

Men tror inte man skall ge sig iväg i bilen! :$

Annars tycker ja livet rullar på! Bestämt mig för att söka en utbildning på måndag! Blir arbetslös på fredag!:O
Men jag har tagit föräldrar ledigt hela veckan! ;) myys!
Julen knackar på vår dörr! Inget ja e sugen på! Men men... Bara infinna sig!

Snart 3 veckor sedan ja "träffade" dig! Och det känns bra att ja har kommit över det nu! Måste gå vidare, svårt oxå eftersom vi måste ha kontakt! Men vill inte umgås med ngn som för mig och flera väldigt ledsna! Jobbigt men sant!
Förstår inte varför du måste vara sådan här! När ja hörde om din fundering för ngr veckor sedan, önskar ja hade trott på den, men jag kommer ALDRIG kunna lita på dig igen! :( synd för jag saknar min fina familj ja hade! (Som ja trodde jag hade iaf,haha)
Livet går vidare och jag hoppas att du en dag kommer till insikt vad du gått miste om! För det är du som förlorat!


Annars firade vi mamma i torsdags, min alldeles egna Lucia-mamma! :) kommer ihåg alla gånger man gått lucia för mamma! Haha!
Var på Harrys Linköping och käkade! Skull fixa "mina" skor oxå! Hehe!
Såg grabbarna glida förbi. Den ena snyggare än den andra! Hehe!

Pussen & Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0