Hur tar man vara på tiden bäst

Ngt jag funderat på! Är det att gå opp tidigt, att trycka in så mkt som möjligt under dagarna...?! 🤣🤣🙈
Jag är nog iaf en typisk sådan person! Späckat schema blir det allt oftare.. 
men denna helgen var den sista.. 👍
O det känns i kroppen, verkligen! Hjääälp! 
Men min kropp känns ändå som den håller och funkar. Har lärt mig av den att tex sova, gör inte att ja mår bättre.. eller blir piggare... det var typ det ända ja önskade förut... visst ja e ingen morgon människa när ja skall jobba osv.. men ja önskar inte sova hela förmiddagen en ledig helg heller.. 
idag var ja uppe kl 7.30, fodrade hästarna o gick till skogs med min minsta bästis. Magisk morgon i skogen. 
(null)
Här laddar ja min energi! ☀️ 

Annars har det gått i ett, harvat hagen med Brego igår och Endre idag! 
Visade Brego mannen för intresserade tjejer från Härnösand! Som blev lika förälskade i han som jag är 😘🤪
Provade o harva med honom oxå! O det köpte han som allt annat! 
(null)

(null)

Fina gossen! 


Lämnat iväg fina vagnen min oxå, återförsäljaren skall sälja den, så ja kan  skaffa en mindre smidigare vagn! 👍 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Endre o ja var hos Hovis oxå i veckan! Det har rullat på som kan man lätt säga! 
Nu avslutar ja denna vecka! 💐 

Godnatt! 🌟

(null)
Våra fina Mario & Endre 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0