Onsdag & Lill Lördag

Ligger här i soffan! Klockan börjar närma sig midnatt! 
Har idag jobbat mina första timmar på
Frita på Storängs skolan!(tror ja den heter). Väääldigt trevligt... spännande & roligt! Härliga barn o trevliga vuxna! 
Har så mkt tankar inom mig som ja skulle vilja för verkliga... få andra människor att förstå att vi är på väg
åt fel åt, åt helvete fel håll... vi kommer ångra oss! 💖 
Prestations samhälle o ett evigt jagande på att ha mest pengar och värst grejer! Men vi glömmer varandra & vi glömmer o missar tid med det viktigaste vi har! Våra barn! 
Men känner att detta ger mig så himla mkt, så hoppas detta bara är början! 

Min älskade familj! Sover, var och hämtade stora sonen som varit på
Hockey match ikväll. Han börjar bli så stor! Känns att det e viktigt att
Finnas för honom, prata med honom om viktiga saker o minst sagt värderingar! Älskade gosse! 
Lillfisen jobbar vi vidare med, försöker strukturera oss mer & mer för och underlätta för honom! Läser en jätte bra bak nu som skall hjälpa oss att hjälpa honom med hans själv känsla! 
En kanon blogg & bok! 
(null)
Mkt man lär sig! 💖 önskar ja läste denna bok innan barnen blev stora! 

Annars är det fantastiskt skönt att sitta vaken en stund själv på kvällen, tända ljus & varm choklad! 
I morgon blir det att tillbringa ett par timmar i Olivers klass, som just nu e lite strulig! 💪

Motivationen häst Är lite
Sämre just nu! Måste ta mig på lite lektioner! Känner mig verkligen sämst på det just nu! 😤🤪 




GODNATT 💖 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0