Nu har jag bestämt mig!

Jag skall satsa på Endre!! Han e mitt hjärtas pojke! 
Jag skall försöka sälja Brego & även Spirit åt Linda! 👍 
Dem är så himla fina båda två! Brego är verkligen en sago häst! Svart, massor man o helt fantastisk! O så himla snygg! 
(null)

(null)

(null)
 
Det gör verkligen ont! Men jag har varken tid eller råd eller hagar att ha hästar i! 😩 
 
(null)
Det får bli denna snygga prins som ja satsar på! Han e magisk han oxå! Kräver bara mer av lilla mig❣️ 

Eventuellt se om vi kan finna en yngre häst till Endre! En eventuell par kompis! Det är ju körning jag brinner för! ❤️ 
Skall bara få igång motivationen ordentligt! Jag tycker ju även det är väldigt kul o sätta hästarna i vagn! ❤️

Hästar är livet! Men hiskligt dyrt bara
🙄😱😩

Framöver skall ja även jobba på en skola i Finspång! Alla dagar i veckan ja inte jobbar på Coop! Skall bli väldigt kul! Något helt annat lixom! Älskart! 
Annars kämpar vi på! Försöka komma på rätt körl! Vi behöver bara bry oss lite mer om varandra, umgås! ❤️ 
Det skall ja bli bättre på! Ut i skogen o grilla med familjen! Spela spel tillsammans osv osv du vet! 💖 
Mina barn & familj är viktigast! 

Nu dax att ta tag i denna dag! Skall börja förbereda på köks trädgården! Håll tummarna att vi får till ngt fint! 🤪

Ha en fin dag! Det skall jag & denna filur 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0