Mmm!

Livet är så trist ibland! Brego är en sådan perfekt häst! Helt underbar. 
O satte honom i skaklar igår! Klockren som alltid, o svart är han o helt cool! Idag var han ponny ridnings häst! Super enkel! 😍😘 barnen red lite själva här hemma! Barbacka o han bara knallar på! 
Önskar sååå att dem skulle gå mellan dem två! 😏😤 
(null)
Finaste lilla pållen! 
Min högsta dröm är ju såklart o ha ett eget par! Men dit är det juh långt! Men Endre är ju världens bästa! Han köper allt ja hittar på... nu jobbar vi på att muskla oss, behålla kroppen i behåll, skorna på o kämpa på både han & jag! 
Både ryttare/kusk och häst behöver träna upp sig. 😛 

Annars idag! Kom den dagen som jag vart sååå rädd för! Det blev sådär obehagligt! När jag känner den där hemska obehagliga känslan som ja känner igen från förr... vill verkligen inte känna så! Lovade mig själv att om den dök upp i magen igen skulle ja lyssna på den.. inte vara tyst o du vet smärtan bara svider... och ta hjälp med den... vi behöver hjälp... eller kommer denna smärta att hålla sig kvar... det bara låser sig i mig... 😢 
VARFÖR jag... kommer detta någon gång försvinna, vet inte om ja orkar leva med denna knut i magen om den är här för o stanna.. jag orkar inte med detta.. 
  (null)

Party Party! 🙄

Nu blir det läsa bok! 

Godnatt! ❣️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0