Fredag!

Underbart! Ligger i soffan! Soffan som e ny och som vi i familjen kan ligga & mysa i! Alla i en soffa! Lovley! 

Igår grillade vi här hemma! Ljuvligt gott, grillad karré, grillad majs och pomme! Yyyaaaammmiiii 😛
(null)


Älskar livet med min fina lilla familj! 
Mkt runt omkring oss just nu! Händer mkt, kommer hända mer o massa måsten som skall fixas. 
Mkt beslut som skall tas! Vad vill ja, blir så ledsen när saker inte funkar för mig som jag vill. 😏 

Annars är det en helg med jobb fram för mig! Helt okej! 
Min älskade stora son fyller 13 år på måndag! Förstår ni, 13 år... 🤪🤣😱😤 

(null)
👈🏿 han till vänster! Underbar bild på järngänget... 😘 

(null)

(null)

(null)

(null)
Älskade Oliver som fyller på måndag! 💖 


Nu säger ja GODNATT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0