Motivationen

Till allt är sååå dålig i denna värmen! 
Orkar verkligen ingenting.. blääää... 
varmt och kladdigt vad man än gör, eller om man inte gör ngt oxå. Uuuerrk... 
nu vill ja ha lite sensommar o en fin fiiin höst! 
Hoppas på att få Spirit såld inom en snarr framtid! 
Jag har ärligt inte råd med honom! Samt han vill få all kärlek av en egen person! 
Mario skall köras in! Ev skickas på inridning nästa år kanske... 
får vi se vart det landar... 
Endre skall tillbax till equterapeuten, han behöver oxå kollas tänderna på! Även Mario! ❤️

Har kört vårt första bröllop med vagnen! Gick sååå himla bra! Älskar denna häst! Ställer upp på allt när det verkligen gäller! 
Inte vilket bröllop som helst utan kändis bröllop! Style medlem som gifte sig! Många kändis gäster som Mark Levengod & Jonas Gardell,
Nanne Grönvall mfl... super spännande för en amatör som ja! Men det gick fin fint! 💖
Ett bröllop kvar i sommar! Söderköping om ca 2 veckor... 😃 
(null)

(null)
Finaste Endre 💖

Annars får vi snart hem två små söta kattungar som skall flytta in hos oss! Dem skall bli våra nya mössjägare! 
(null)
Dem e juh elr bedårande, vi skall bara komma överens om ngt bra namn! 🤔

Idag börjar ja jobba 12, för mig en helt ok vecka! Ja gillar ju inte o gå opp på morgonen! 🤪 
Vardagen är typ igång! Saknar min stora prins bara som vart på semester 1,5 v o så nu hos pappa! ❤️


Puss & Kraaaam H 
(null)
Min älskling & ja 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0