Redan helg igen...

Lördag kväll! O jag är såå sjukt trött, redan sovit en liten sväng efter maten! 
Sedan cyklade vi en sväng med vovvo o sade HEJ till min bror Pelle! 👍
Annars så rullar livet på i hisklig fart! Brego är mu typ såld, känns både såå skönt o ändå så Bajs! Han är ju typ min  drömhäst! Satt o funderade på det idag när ja var ute o red honom barbacka! Helt underbar liten häst! Dessutom svart & mkt tagel! 
(null)
O det bästa, så otroligt snäll & cool! 

Men har gjort mitt val och han kommer få det såå bra! 
Kommer åka lastbil till nya ägarna! 

Mario min nya 🌟 kommer oxå bli super, lite mer huvud på honom. Men han skall få börja jobba oxå! Sen skall han nog få åka på in/tillridning. Så vet ni någon så säg till... 😃😃

Endre mannen jobbar vi på med! Kämpar på med o bygga muskler och även gå upp i vikt! 😘
Jobbar på vänster galoppen! 
Tänkte börja med mina lektioner nu igen oxå! 
Annars har vi fått nya hyres gäster! Jenny & Julia har flyttat in med sina fina hästar Sessan & Cesar! 
"Smalbeningar" på gården, hur kom sig  det 😛😛
Kul med sällskap och lite motivation! Kommer bli kanon! 

(null)

Igår hade vi en maskin hemma, körde ut lasset med grus, blev as bra på vägen ut mot sommar hagen! Och så blir det även bakom stallet fullt ut! As bra... 
sedan har vi kört bort häst bajset från vinter hagen! 👍 
Så behöver ni gödsel kom o hämta!  Varsågoda! 


(null)
Harvar med Brego o hans nya ägare! Ljuvlig häst! ❤️ 

Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0