Lögner det värsta jag vet

Lögner & skitsnack! Gå för Faan inte och snacka skit.. verkligen det värsta jag vet! 
Ärlighet varar längst.. så är det verkligen, sanningen kommer till slut fram på något vis... tro mig... 

Men varför skall man gå o prata illa om någon, o varför gör man det till gemensamma vänner eller bekanta! Sådant gör mig så sne... Fyy Faan... 
sådana människor behöver ja verkligen inte i mitt liv! Väldigt nära att fac’a denna människa... uuurrrkk... 
men vet oxå att det är han som mår sämst.bara en stor jävla trut på han!😡 Tyvärr kommer en sådan människa förlora mest på det själv! 

Idag möte pp FNH, alltid lika spännande, alla är alltid lika nyfikna... men ingen som det känns som seriöst bryr sig! Man e mest bara intresserad av sitt eget! 😛

Varför kan man inte vara öppen med hur man mår o känner! Varför skall man inte inom familj, vänner eller vad som... inte kunna stå för hur saker o ting ligger till... vad har man vänner & familj till om man inte finns för varandra... samtidigt tänker ja oxå, att man måste acceptera att vi alla är olika, fungerar & tänker olika.. men då kanske man skall acceptera det o inte hålla kvar... för tänker man o känner inte på lika vis, då är det ju normalt att man inte kan "hjälpa" varandra pga att vi inte värderar olika... 
förstår ni vart ja vill komma... 
självklart skall man hjälpas åt och finnas för varandra även om man tycker olika... men om man inte kan vara bekväm med att ALLA får säga o visa vad dem känner utan att det blir sura minner eller man avböjer att hjälpas åt... då blir det svårt... 
hmm... tänker ja fel så säg... 
ja mycket funderingar blir det ny... 
men känner själv att ja inte kan vara ärlig o säga vad jag känner o tycker förens det blir människor i min närhet som tar avstånd! O det Är helt okej med mig, man behöver inte umgås med mig eller min familj... o om man känner sig överkörd eller trampad på av mig får man gärna säga det, annars kan ja ju inte veta... men att ja inte skall få säga vad ja tycker eller känner för att andra blir sura osv osv... sådana människor behöver jag ärligt inte.... 
 Man behöver inte förtälja saker till mig absolut inte! Men ljug mig för Faan inte rakt upp i ansiktet! 

Jaja! Mkt funderingar & tankar i mitt lilla huvud! 
När man vaknar själv och vill ändra sitt jag & enligt mig själv bli bättre som människa, så mister man en del nära & kära! Det är ja införstådd med 🤪😛. 


(null)
Älskade ende 
(null)
Mario & Endre 🌟
(null)
Världens bästa Mathilda rider på finaste Spirit 🌟


GodNatt! 
🌟O var rädda om er själva, ni är viktigast 🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0