Här svänger det

Är helt plötsligt arbets lös! 

Eller ja pluggar ju men jobbar inte längre på Ingelsta! Någon måtta får det vara hur man behandlar folk, Fyyy Faan! 
Tar föregivet att jag skiter i mitt jobb, skall straffas för detta.. fast ja ej har pass uppskrivna! O helt plötsligt så lägger ägaren sig i! Då får det vara nog, man behandlar inte mig som man vill! Fy.. Usch.. vilket folk! 

Nog med det! 
Planeringen för bröllopet är i full gång! Har börjat få styr på klädsel osv.. försöker få ihop ekipaget! ❤
Spännande, skräck blandad förtjusning! Men det där fixar vi! 
Världens bästa Endre, o goaste Mathilda o så lilla ja 😛

Annars rinner sommaren iväg, ingen riktig värme har det juh inte varit, gör inte mig ngt heller faktiskt! 😜
 Letar bil o ev hästtransport till oss, se om vi kan få till det! 🙃 

Köra lite loppisar, julmarknader osv skulle ja vilja! 🤗



Annars grejar vi här hemma,
Köpt lite nya kycklingar, kanin ungarna skall flytta från sin mamma! dax att börja annonsera iväg de små.. sätta Gullan i vagn, kommer en inkörnings shettis i aug oxå! 
Sååå himla skoj! 

Lev livet av Kärlek! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0