Nu är vi här

På plats! 
På hagnerydsvägen 10! 

Känns himla bra! 
Det e verkligen en idyll! Såå nära samhället, men ändå i "skogen".
Perfekt för barnen o oss! 💖

Just nu har det vart såå mycket och sådan stress inför denna flytt så har känt att semestern som jag har nu var bra. Bara få vara ensam! 🙊😱

I söndags natt kom även Dame hit! Den lilla friesern! Min gamla Dames dotter, såå fin o trevlig! 
Lever i min dröm, egen häst "gård" och så en frieser! 😉
Dock är hon bara här en liten sväng! 🤔
Men ack så fin! 
Endre & Myrmann trivs som fiskar i vattnet! Dem har en super fin hage att traska i! Mkt o käka! 
Tänkte försöka skritta Endre en sväng ikväll! 
Annars har ja sagt upp mig, galet men sant! Men tror ja kommer må såå mkt bättre om ja inte e där! Det tar bara energi! Tyvärr! 
Samt hoppas på o få plugga till hösten! 
Skall sälja bilen, ta ner mina utgifter framöver! Mm! Så får det bli! 😍

Framtiden ser ljus ut! 

Lite bilder 

Hästarna i sin nya hage 😍





💖 kaos 💖


Puss Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0