Skönt att veckans sista dag är i morgon!

Mår bajs! Helt överkörd! Jävla mens! 
Denna gång är ja som en påkörd hamster! Magen som en ballong, större än vanligt! 😨😜😂😱😤
Haha! 

Vet att ja skall fr.o.m. måndag! 
Hålla mig ifrån godis, helt tills min födelse dag! Det kan väl inte vara såå svårt! 
Snart sommar igen! Denna sommar kommer dock innehålla en del renovering! Suck!
Men skall bli såååå himla skoj! ❤️ 
Nu försöker ja komma på hur ja skall få till bästa lösningen i stallet! 😂😛🙊 
Och köket, o så vill ja ha badkar med tassar på, få till ett " romantiskt" sovrum till mig o min fina man! 
Idag är en lycklig dag! En himla bra dag! 
Känner mig tacksam! ❤️

Kom hem i tog tag i hästarna direkt! 👍
Myrmann fick gå in själv( tror Endre tyckte det var jobbigast).. 
Uppstallad i gången med träns o bett! Duktig gosse! Sedan tog vi en promenad! Tränade röst kommando! Halt och igångsättning! 👍 så duktig så! 
Vill försöka få tag på en sele till han, behöver inte vara en perfekt! 
Bara som ja kan använda till inkörning o vänja honom! 👍😍 
Vill hitta skaklar som inte sitter ihop oxå, elr slanor o en sele till Endre! 
Gärna en svart bröst sele till han, så ja kan få han i vagn! 
Såååå jävla sugen på att köra häst! 😱
Vill ta m min fina familj på en tur! 
Idag har ja även tagit kontakt med en kär gammal vän! Kändes pirrigt, men så skoj! Saknat henne massor faktiskt! ❤️ 


Puss Puss 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0