Måndag = Stockholm!

Denna vecka är det "lååång" vecka, jobbar 5 dagar! 😝 
Inget bortskämd.. Men iaf... 
Det gick riktigt bra idag, var hemma i stan 15.30 idag! Jag gillart! 👍


Mitt jobb o ekipage mån/ons 👍

Annars kom sambon oxå hem "tidigt" mysigt! ❤️
Idag blev det fiskgratäng, sååå himla gott! O potatis! Ja skulle kunna äta ihjäl mig på potatis! Alla slags potatis! 😍

Det e plusgrader ute o det droppar från taken! Ja vill inte att vintern skall vara slut! 😔 jag gillart! Hatar slasket som blir! O finaste gossen Endres fossingar behöver få vila i snön! Han har redan gott sönder massor bak! 😤😨 faaaan! 
Snart blir det boats i hagen oxå! 
Idag har "myrre" fått ha träna på sig! 
Såå duktig, har som sagt aldrig haft en egen häst från bebis stadiet! Men gick galant! Tuggade en del sen var det inget mer med det! 😍 

Han e såå fin, o kommer bli såå fin när han bli stor! Yyyaaaammmi! 


Tänkte försöka vara duktig att uppdatera er här inne om honom, både med ord o bild! Han har vart tunn, bara en stor kula lixom! 
Men nu avmaskat, o trycker i han både Hö o lusern! Hoppas han tar sig, tycker det har blivit bättre 
det e alltid han som står m näsan ner i höt i hagen! Medans Endre brukar stå o filosofera! ❤️ 
Undra här han mår med sina hovvar?!!

Nu längtar man tills man flyttar! Skall bli en prövning till här i livet! Spännande!💖


Puss & Kraaam 


Är himla dans sugen oxå! 🙊😨😂🙈😳

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0