Sittandes i Stockholm...

Underbar höst dag o jag sitter fast här... 
Sååå bajs! 
Just nu är ja under en sådan där härligt *not* period där ja känner mig så vilsen och osäker! 
Vill något så himla mycket... Men varför skall det vara så jobbigt! Bajs!

Vet att jag är sämst på att prata! Men det e bra mycket lättare att skriva!
Är det bara ja som är så?! 

Vet inte om jag är där jag vill vara... Tappar mig själv o det knäcker mig sådant! 😳 😔 
Varför kan man bara inte veta vad man vill?! 💞


På måndag skall hovis komma och sedan skall vi igång! 🐎❤️
Det skall bli kul! 
Har höstritten den 21/11! Det skal bli himla kul! ☺️

Jag vill i te ge upp! Men gör juh det alltid för lätt! Men ja ser mest svart just nu! 😱 

Kraaam 💋

Kommentarer
Postat av: Anna

Kram och kämpa på fina du.

2015-10-15 @ 10:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0