Redan en vecka sedan sist...

Ja tiden går så fort! 
Vart en händelse fylld tid! 
Har hänt mycket! Både roligt och tråkigt!
Kan inte annat än ärligt säga att jag lever min dröm just nu! 
Har en underbar frisk familj, bor på en "gård" med mina barn, Karl & djur! 💞
O framför allt har vi våra fina hästar här hemma! Vilken häst tjej har inte den drömmen som barn, men som har en sköthäst, rider på ridskola elr medryttarhäst! 
Det är sååå mycket av både pengar & jobb! Jag som är en sådan "trött" tjej... Tänkte hur man skall orka! Men det är sååå skönt, det ger sååå mycket! 
Mina älskade hästar! O det bästa är att vi, ja & barnen även min sambo hänger med där ute! Älskart! ❤️

Annars är det ju även tunga saker! 
Mina vänner har fått säga hejdå till deras bästa vän, hunden! Usch! Tyvärr ansvaret vi har dom djur ägare! 💔❤️

Annars händer det sådär lagom nya grejer! Vart på intervju på ett nytt jobb! 
Himla givande! Skall provjobba nästa vecka, o veckan efter! 
Skall bli mycket roligt, spännande & läskigt på samma gång! 😁👍😱😍

I morgon tar ja o lillfisen sovmorgon! 💞 
Ja skall köra Stockholm och han har höstlov så lämnar han på frita vid 9! Himla skönt! ❤️
Älskar de lugna morgnar! Lovley! 

Dåligt m bilder just nu... 
Men se om ja kan hitta några o framför allt bli bättre! 😜


Fina Endre & Myrmann 💞


Idag bjöds det på blåa pannkakor! 😱



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0