Livet börjar verkligen kännas sååå bra...

Länge sedan ja kände mig sååå nöjd med tillvaron! 
Älskart! ❤️
Idag har ja Ääntligen köpt den finaste av dem alla! 😛 



Nu är denna fina gosse min, bara min! 💞
Ja är världens lyckligaste! Spännande framför oss! 
 Vill verkligen få ordning på hans fötter sedan vill ja iväg på kurser! Om ja vågar! Haha! 


Annars har tiden ramlat på som vanligt! Fixar o trixar här hemma! 
Trädgårds landet börjar se ut som ett sådant, höns gården blir sååå fin! Pga mitt hjärta!
Så glad att vi kommit såhär långt! Känner att äntligen är mitt liv som ja vill att det skall vara! Mina två finaste pojkar o så en riktigt goding till puss gurka! Mohaha! 
Hoppas att min tillvaro förblir såhär underbar! Känner att det är jag värd! 
O jag är beredd att satsa! 
Älskar livet på landet! ❤️ 

Idag har vi kört Cross, brorsan har vart här med sina grabbar oxå. Sååå kul! 
Livet på en pinne! 😘

Puss & Kraaam 

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att höra. Njut och ta tillvara på varje fin sekund. Kram

Svar: Verkligen! Underbart! Hoppas allt e bra med er! ❤️
Helene Schenell

2015-04-28 @ 09:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0