Himla dålig jag blivit att blogga!

Fredag kväll! 
Den bästa av dem alla! Nu är hela min älskade familj samlade! ❤️ 
Oliver har kommit idag oxå! Som ja saknat den gossen! 
Älskade unge! 💋

Fredagen börjar gå mot sitt slut o denna arbetsvecka! 
Det e tyst i huset! Alla ligger o sover! Skönt att vara alldeles själv! ❤️ 
Får man känna så, senaste tiden kommit på hur viktigt det är för mig att få vara lite ensam! Räcker med ngn halvtimme! 
Veckan har varit bra! Den går bara sååå himla fort! 😁

Vart lite trist väder fram o tillbax bara! Suck! 
Måste ta mig för att komma igång o rida nu! 
Tänkte se om vi kan åka rid huset ngn dag i veckan! ☺️ 
Vill ju komma vidare i min egna ridning o då måste ja ha hjälp! 👍

Annars är det dax att börja fixa här hemma! Trädgårdslandet måste ju komma i fas, veden skall klyvas, höns gården skall fixas! 
Ja ni vet det finns att göra! :)

Lite dans sugen oxå! Hade vart kul i morgon! Men det får vara! Jag har köpt häst o vill satsa på det! Skall dansa med Konny nästa fredag! 👍 skall bli himla skoj! Wwiiihuuu... 

Annars saknar ja att det inte händer så mkt! Men ngt ja måste jobba på mig själv! Haha! 
Mina kära vänner har valpar oxå! Sååå typiskt efter Buddha oxå, hans sista kull! Ja e sååå sugen! Men sätt dig på fingrarna! Det är det som saknas i min dröm! ❤️ 

Så himla tacksam över mitt liv,
Min fina familj, sagolika vänner, trevliga o snygga häst fina sambo o helt amazing barn! Lovley! ❤️


Puss & Kraaam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0