Underbar helg med dem absolut finaste! ❤️

Älskar tillvaron! Huset börjar så smått att komma i sin ordning! 
Mkt med flytt! Men har tok röjt här hemma idag! Verkligen såå skönt! Älskar när man börjar få det rent o snyggt! 
Hoppas att mitt liv börjar vända! Iaf allt praktiskt! I min kropp o knopp kan man ju börja undra! 


Ibland kan ja bli så jävla arg o framför allt ledsen! 
Varför skall en människa som gjort någon (mig) så jävla illa, som har låst allt vad mina känslor o tillit till andra människor... Varför.. hur... 
O så kan han leva vidare sitt liv som inget hänt... Jag har gjort mycket som ja egentligen tyckt vart så himla fel för att han/vi har ställt till det! Han har levt på min Jävla bekostnad och slagit ned min tillit o min självkänsla för varje gång! 😥 
Hur kan ja tillåt mig själv detta! Hur kan man göra sig själv så illa! Hur kan en människa vara sådant stort svin mot någon annan, o varför skall just jag bli den som låser mig! 😁😳😭
Varför är ett sådant jävla bra elr bajs ord... Gaaaa

Blir så jävla i ärlighetens namn avundsjuk. 
Hur en människa bara kan gå vidare... Varför kan inte ja det! Bajs jävla VARFÖR! 
Har såå mkt hat inom mig, skulle så lätt kunna förstöra för dig! Var inte länge sedan ja gjorde ngt som jag egentligen inte ville! Men du hade samtidigt som du träffade mig börjat med ngt nytt! Än en gång... 
O fortfarande skall du pilla en i håret, slå en på rumpan! Du är sjuk! 
O skall ja spela ut mitt hat så är det inte den rätta jag förstör för! O hoppas på ngt sätt att du lärt dig av dina misstag för jag är förstörd iaf! Kommer ja någon gång lita på någon igen! Vare sig det gäller tjej elr kille?! 
Kommer ja kunna känna att jag duger, att ngn vill ha mig för den jag är! 
Har säkert träffat många fina killar o träffar många fina killar som skulle ta hand om mig o vara ärliga o bl.a. bl.a...
Men det spelar ingen roll för ja får för mig att alla människor är som dig! Manipulativa, lögnare o falska människor!! Så kul att läsa vad andra skriver om dig! Haha! Exakt samma ord ja kände för dig en gång! 😳 O ja vet hur du är o vad du gjort... 
Mår bajs över att ja måste ha ngn slags kontakt med dig! Önskar du flyttade härifrån! Aldrig träffade mina vänner o att du försvann från mina nära o kära! Då kanske ja skulle kunna släppa allt hat! 
Men nu är det dubbla, känner mig scitzofren! 😳😁😉 
Kanske blitt det! 😝

Nu skall ja sova! Hoppas ja vaknar o mår prima! 

Puss o Godnatt! 



Varför man orkar med sig själv ibland! Årets första snö! ❄️⛄️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0