Ny vecka nya möjligheter!

Härligt när barnen är på sitt bästa humör! Inget tjafs när dem skall upp till skolan osv! 
Mina pojkar börjar verkligen bli sååå stora! 😳 
Så man blir mörkrädd... Ja som fortfarande bara är 20 som när jag fick Oliver! 😃
Tänker ibland på att mitt tänk inte är så "ungt" längre! 😝
Oxå en skrämmande känsla!
Men just nu känner ja sååå himla väl att jag har hittat hem! Älskar denna miljö! ❤️
Hoppas ja förmedlar denna känsla även till mina små barn! ☺️
Idag har jag o lillfisen tagit en promenad mött Teres o Alva! Haft bebis mys idag! 

Sötnosar! 💕

Fått lite gjort i Olivers rum! Hoppas kunna flytta in han snart! Endast tapetsera fondväggen sen! 👍
Kommer bilder sen när huset börjar bli som vi vill! :) 

Annars myst ikväll! Lagat korvstroganoff! 😃 duschat barn o ja ni vet! I morgon blir det biblioteket o låna böcker! 👍

Godnatt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0