Känslan som infinner sig

Är obeskrivlig! 
Känner sådan tacksamhet för min familj och vänner! 
Var länge sedan ja kände mig så nöjd här i livet! 😃 kommer aldrig sjunka till nivån ja var förut! Kommer aldrig mer acceptera att bli behandlad så! 😃 livet leker! 

Helgen har vart sååå mysig! Min mor har vart här! ❤️ Barnen har kommit hem! 
Har bara vart hemma, myst.. Lagat god mat umgåtts med dem bästa! 
Känner tacksamhet över mitt fina boende! Kääärlek! 💕

Gjorde en pumpa med Devin igår, lördag! Det var kul o söt blev den! Haha! 
Mkt uppskattad av lillfisen! Stora hjärtat sov hos kusin igår. 😃 
Drack lite vin o plockade! Nu börjar man se ngn slags lösning på hur allt skall vara här hemma! 👍
Idag har vi tagit en promenad till bror med familj o firat lilla tösen, Evelina! Mkt trevligt! 😃
Längtar tills tisdag då ja tänkte rida! Saknar prinsen Endre! ❤️

Det som saknas nu är en liten vovvo. ❤️
En Lagotto! 😃 


Puss & Godnatt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0