Det är bra att vara efter klok!

Man lär sig av sina misstag! Och hoppas verkligen att jag eller andra oxå tar sådant till sig! 
Jag tror allt händer lite av en anledning! Sen kan man undra varför allt har hänt mig?! 😝

Jag börjar äntligen få mina ledtrådar till hur jag vill leva mitt liv och att jag skall lyssna på vad jag vill o inte vad andra tycker. 
Tyvärr är mitt knäppa ego som säger till mig att ja inte klarar olika saker! Men ja skall verkligen göra det! 😃

Jag skall komma någonstans! 😝
Äntligen bor ja i mitt fina hus på landet med skogen inpå knuten o barnen liksom ja älskar det! ❤️
Det betyder mest! Bara det är så himla mkt värt! Iaf för lilla mig! Hittat ett jobb som ja kommer trivas med, bara hoppas ja får jobba massor! 😃
O att ja får tillfälle att plugga lite vid sidan om! 👍 hihiii...

Att man kan sakna en person så himla mkt! Dess närhet o godhet! 
Att man kan vara så klumpig att komma på vad man vill när det redan är försent! Blä... Usch... Bajs! 
Men som alltid går livet vidare. Det måste det! 

Sååå tomt efter fina Buddha oxå! Saknar fina vovvo såå mkt! ❤️🐾 men se om vi kan hämta hem gossen till helgen! 😜

Fina Buddha ❤️

Pussar & Kramar Helene 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0