Underbart

Sååå skönt! 
Känner mig hel igen! Mina älskade pojkar är hemma! Konstigt att man helt plötsligt kan känna ett lugn i kropp och knopp! 😃 
Även fast dem tjafsar, retas o muckar m varandra så är dem hemma! Nu sover dem sen länge i sina sängar! Jag har själv tatt två glas vin o myst i soffan! Nu lägger ja mig och läser! 


Livet kan ibland vara sååå orättvist! Så himla jobbigt! 
Ja skall absolut inte klaga! Mina bekymmer är endast materiella saker! Men ack så jobbiga för mig! 
Medans min vän, underbar förebild i unga dagar kämpar mot helt andra saker! Hon e fortfarande min STORA förebild o vet med mig att hon är det för många! Hennes kämpa glöd o ork!! 
Ber fasiken till han där uppe på mina bara knän att hon har lidit tillräckligt nu! 
Snälla! Ta en ond människa istället! Fixa det här nu! ❤️



Pussar & Kramar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0