Stolt över mig själv

Som har kommit igång! Riktigt bra nu! 
Känner att ja vill, vill... Nu måste ja bara hålla igång när även min älskade sorkar kommer! 😛 
Har gått runt Kimstad varje dag denna vecka, igår gick jag t.o.m milen! 
Sååå skönt! Vill fortsätta nu... 
Skall börja fixa lite hemma oxå! 
Helgen blir lugn! Tänkte ta med barnen till Getå Ravin! Kanske fota lite! 😛 
Myys såhär i början av våren! Älskar denna årstid! Behöver fixa punkteringen på min älskade Olivers nya hoj oxå! Gaaaa! 
Varför inte bara fungera för! Suck! 

Annars blir det lugnt! 
Funderar mkt just nu på vad ja och min "gubbe" pratar om! Han är jätte bra! Känner verkligen förtroende till han, o kan "blotta" mig o hur ja tänker i mina val o handlingar... 
Får mkt hjälpt med min rädsla, att ja vill utveckla mig själv.. Men livrädd att kliva utanför tryggheten o chansen att göra fel! 😳 

Även denna årstid saknar jag någon! Så oerhört mkt! Men ja skall leva i nuet! Lägga all min tid & kärlek på det finaste jag har! Mina egna pojkar! ❤️ 
Är även såå glad att jag har mina fina vänner! Som stöttar mig i allt! O såå skönt att ha min vän/granne/morsa så nära! Tack! 😃 

Älskart!! 


Underbart promenad väder ikväll! 



Vän & granne! ❤️ tack för att du är du! 


Egen tid! 👍

 
Saknad! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0