Helt underbar helg!

Trots att man vart själv! 😃

Lugn och skön! Jobbade fredag kväll o lördag morgon/förmiddag! 
Helt okej för min del! Hoppas det kanske kommer in lite mer körningar i veckan. Jaaaa tack! 👍

Annars blev det film o käk med snyggaste Jenny! En lördag, helt i min smak!  ❤️ 
Söndagen har vart kanon! Slappat! Vandrat 7 km! 👍 
Fick även fingret ur och städa bilen! Kanon juh!! 😃 

Blev lite China mat på kvällskvisten tillsammans med min lilla guldklimp och hans pappa! Mkt trevligt! TACK! 

Nu skall ja sluta mina små blå! 
Lägga en extra tanke på allt fint man har runt sig! 
Himla fina vänner.. Har märkt den senaste tiden vem som är mig närmast! ❤️ Ni vet vilka ni är! 👍 
Vilka underbart hela & rena barn jag har(oftast) men friska! ❤️ 
Att jag är frisk! Min underbara mamma som finns alltid för mig! Skall göra allt för att bli en sådan för mina pojkar! 

Att ja älskar djur & natur, att ja är hel o frisk o kan dansa! 👍 lovley! 


Puss & Godnatt!! 


Finaste stora guld klimpen! ❤️


Finaste Milla guldklimpen! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0