Ny vecka - nya möjligheter!

Måndagen börjar gå mot sitt slut! 
Vart en kanon helg med mina fina pojkar! 
Myst och bara vart med dem! Mkt ute! 
I söndags var man på dans i buskhyttan med fina pågarna i Claes Lövgrens! 
Mkt kul, men alldeles för lite folk! 
Vad skall man göra för att få ut mer folk! Varför skall det vara såå svårt... Synd! 
Men ja hade grymt roligt! 
Älskar att dansa! 😃👍 
Men har såå sjukt dålig kondition och otränad.. Suck! 

Idag har ja jobbat på DSV... Helt okej men önskar ett så mkt mer givande jobb! Ngt som ger mer, socialt, mer utvecklande kanske! Jaja! 
Vi får la se vad som händer... 😝 

Annars är ja ledig i morgon! Studie dag på dagis och skola! Oerhört skönt att dem denna gång tog samma dag! 

Annars rullar det på! 
Måste börja lyssna på min kropp och varva ner, samt inte fara runt över allt och ingen stans! Stan största hjärtklappning igår! Suck! 
Nu får det vara nog! 

Nu skall ja mysa ned mig med barnen och läsa en bok! Sen blir det mys i soffan för mamman! 

Önskar bara du ville vara här och mysa med mig! 😉🙈🙊 

Puss & Kraam 

Familjen endast liiiite annorlunda! 🙈😉

Kommentarer
Postat av: Fredrik Gunnarsson

Jag vill ju vara och mysa med dig ;)

2013-10-09 @ 00:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0