Åter Fredag!

Hösten visar sig från sin bästa sida! 
Älskar denna årstid! ❤ 
Solen skiner, träden har fått massor olika fina färger! 👍 
Önskar man hade en häst att rida elr/och en Vovvo att busa med i löven som prasslar! 
Saknar det verkligen såå mkt! 
Denna helg blir en lugn helg! Inte ta mig någonstans längre än ngn mil hemifrån! Om ja ens skall använda bilen! 😛 
Spara pengarna som återstår samt vila upp kropp & själ! 😃
Inget dansande alltså, hur skall ja klara mig... Hiiihii... 
Skall nog utnyttja naturen och ta långa promenader i helgen! Myys! 
Länge sedan ja saknade mina små djur! Kanske skulle åka o hälsa på fina Martha på söndag!  Vore ngt! 

Annars rullar allt på! Idag åker barnen till pappa! Alltid lika tomt, trist och tråkigt när dem åkt! Denna vecka som kommer skall ja försöka röra en del på mig! Hålla min kost och jobba på välmående! Styra upp mkt inför flytten kanske tom. börja små packa o rensa! Suck! 

Saknar djuren i mitt liv!
 Har bestämt att en lagotto får det bli! Dem ja träffat har jag tålt otroligt bra! Känns hur kul som helst! 👍 
Nu jobbar vi bara på det när i framtiden det skall bli! 😉 

Puss & Kraaam 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0