Skum känsla...

Som gör mig sååå fruktansvärt rädd!

Håller ja på o bli en lika stor idiot som honom... Har ja inga känslor i kroppen...
Har jag inget samvete i kroppen...
Blir man verkligen som man behandlas... Blir rädd för mig själv... :O

Har ni känt den känslan att ni typ "rycker på axlarna o känner, och..." :O
Eller "jag orkar inte bry mig"
Dem orden ekar i mitt huvud...! Den dagen när man fick tryckt i ansiktet att jag orkar inte bry mig, och, varför skulle jag?! Den där hösten då allt för ändrades.. Ja som trodde jag hade träffat mannen i mitt liv! Som egentligen var den största skiten som går i ett par skor! Har gått lång tid, elr iaf ett par år...
Men känns som jag har blivit en lika stor idiot som accepterar detta och lever vidare i delar av det!
Usch... Blir så äcklad av mig själv...

Älskar mina sorkar och dem är det ända ja bryr mig om! :) :) käääärlek till dem! :)


Underbar söndag! Slappat och städat! :)
Samt tvättat en del! Puuhh.. Äntligen är maskinen lagad! ;)
Käkat underbar ananas paj hos underbara vänner!
Även fått Lill Fis klippt! Se hur det ser ut i morgon! Hehe..
Barnen skrubbade och i säng!

Det närmar sig! Wooop wooop!

Love My Life!!

Kisses!


Hmm... Jaja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0