Äääntligen helg!

Underbart med fredag! Och ledig fyra dagar framåt! Kan det bli bättre... Tror inte det va?! ;)

Igår var ja o träna Zumba! Grymt kul.. Och roligare för var gång man sätter stegen lite bättre iaf... Haha!

Idag har vi firat bror min P, dom fyllt år! Myst med mina brors söner! Underbara pojkar! Lill fisen Melvin följde med faster hem, som han tjatat så fick han till slut! Hjärtat mitt! Han sover skönt efter läst en bok o myst! :)

I helgen blir det slappt! Har lite och fixa, tills måndag då det bär iväg!
Skepp o Hoj!! :) :)
Skönt o komma iväg med bröderna och pappan! Bara mor som fattas, men får bli en spa kryss framöver! ;)

Annars leker livet! Känner mig till freds med det mesta! :) önskar kanske ett lite mer vän betalt jobb kanske! Haha.. Men gör man väl alltid, aldrig är man nöjd!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0