Lördag kväll!

Firar ett år på detta underbara ställe! 

Det e verkligen sååå mysigt, o alldeles perfekt om man söker närheten o samtidigt landet! 😍 
Ja skulle nog kalla mig att ja söker nog mer skogen.. 😛 
Men visst uppskattar ja denna miljö så gud inne i bomben! 😍 

Underbar relation
Järngänget
Ja vad skall man säga, finns inga ord
❤❤❤

Tycker ju att det e roligt med mkt bilder! Har dock inte tagit så många! I morgon skall ja ta på kycklingarna o kanin bebisarna så ni får se, vilka NI nu är... 👊


Känner mig ganska fundersam nu för tiden, försöker rannsaka mig själv ganska mkt som ja gör det jag verkligen vill göra?! 
Om ja trivs med situationen som den är... varför ja har så svårt att prata om hur ja känner.. att ja på något vis tänker att ja ramlat tillbax där ja var förut, liten o osäker! Varför ramlar ja tillbax osv...

Idag har ja tittat på min lilla son som spelar fotboll, o han växte sååådant i mina ögon! Älskade unge! 
Men skräcken som känner att ja inte kommer ha några små barn mer... 😱

Love My Life! 

Förändringarnas tid i framtiden! 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0