Sommaren

Är såå sjukt vad tiden går fort! Tyckte det alldeles nyss var 1 maj! 

Nu är det midsommar, tiden rullar sååå förbi! 
Älskar min familj sååådant! 
Underbar tid nu! Mycket hemma, jobbar kvällar! Känns skönt på ett sätt att få ha morgonen hemma o dagen med grabbarna o nästa vecka även med älskade sambon! 
Samtidigt så känns det knas oxå. 
Skall köra lite häst i sommar oxå, något som ja verkligen älskar! 
Tycker det e sååå kul när man kan göra allt möjligt med hästarna! Rida, köra, tömköra, löshoppa, promenad. 
Ja du vet! Eller bara mysa! Vara nära, pyssla om! 
Mina tankar går väldigt mkt till en kär gammal vän, ho är inte så gammal egentligen, typ lina ung som ja... 
men har tuff tid fram sig! Men ja tänker stå här! Bakom, bredvid eller framför o leda vägen framåt! Ut detta... 
sååå himla glad att vi fått tillbax kontakten! Best friends forever 😛😜 eller vad sade vi. 😘

Annars tycker det alltid upp nya saker! O drömmarna bara rusar iväg!  Har så många visioner här i livet, vill så mktz.. kanske tom helst igår! 
Men en sak i taget! Och så glad att jag har min älskade Fredrik på livets tåg! 😍
Även om jag eller vi kanske är dåliga på att prioritera oss själv och varandra.. hmm 
Är såå rädd att vi skall ta varandra för givet, att glöden skall slockna.. att ngn av oss skall bli sedda av någon annan! Livrädd... 
men ja skall skärpa mig o ge av min kärlek till dig, mina barn i mig själv! Skall verkligen börja ta hand om mig själv, min kropp! 
Man skall trots allt älska sig själv mest o jävligt svårt att älska någon annan om man inte älskar sig själv! 

Mina drömmar fortsätter! 
Se om dem blir sanna.... 😘 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0