Härlig helg är till ända!

En mysig helt i hemmets vrå! Älskart! 

Såå himla skönt att ja förhoppningsvis är färdig för sommar lov nu! Känner att ja verkligen behöver en paus ifrån läsa det! 
Hoppas få svar i morgon på sista tentan, Etik & människan livsvillkor! 
Händer mkt omkring oss nu, sjukdomar, intriger o mkt mer... då börjar man själv fundera på livet! 
Vad är det ja vill få ut av livet?! 
Hmm.. svår fråga... 
oliver har vart på skolresa denna helg, egentligen pappa helg! Men undrar många gånger vad aom händer i min älskade sons kropp & knopp! Vill inte spela fotboll längre, vill inte åka till pappa.. men vill ändå ligga hos mig o vara nära, umgås med mig/oss! Jag klagar absolut inte.. älskar mina barn! Men dem kräver mer o mer dem små liven.. läskigt o få stora barn, man kan inte kontrollera dem till fullo. Önskar att han hade sin far närmare.. o att han åkte dit! Han behöver fler vuxna lixom o umgås med, mer! ❤ 
Det är svårt o växa upp i vårt samhälle tror ja! Det krävs mkt av dem! Samtidigt vill ja att han skall få vara barn så länge det går! Han skall inte behöva ansvara över sådan som ja o hans far skall! Han har ytterligare en far, Fredrik! Super duper bästa Fredrik! Tror oliver har mkt utbyte av honom! Han finns där i alla väder, o förklarar mkt bättre än ja många gånger gör! 
Älskade unge! 

Snart sommarlov för dem båda! ❤
Blir super skönt! Ja skall vara hemma på dagarna o jobba vissa kvällar o lite så! 

Vår älskade vagn har anlänt! Den e sååå bedårande fin! O Endre gör sig
Såå framför den! O han e klockren! 
Skall ev köra lite bröllop o häst skjuts i sommar! Testa o klippa gräs! 
Världen bästa häst! 😍 

Kaninungarna har ja oxå berättat om! Kommer lite bilder sen i slutet! 

TjoHej 


Världens finaste blondin
finaste lilla stjärtlapps ponnyn! Super trevlig!
Äkta Kärlek 😍
De två bästa i mitt liv! Mina barn o min fantastiska häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0