Fuck Cancer

Nu har min moster förlorat kampen mot den där jävla sjukdomen! Den e vidrig! Hatar den! Den knäcker verkligen människor! 
Försöker tänka att moster slipper lida, hon ser oss där uppe i från! 
Hon e tsm med sin mamma & pappa nu!
Men varför just hon....?! ❤️

Försöker minnas alla roliga minnen tillsammans💘
Vet att ja kalades kaviar Fia nere hos dem för ja älskade det! Idag kan ja inre ens känna lukten. 🙈
Hon följde med mig till tandläkaren istället för mamma så vågade ja inte typ gråta! Då klarade jag av det! 
Samma sak med sprutan! 

Jag gick alltid till henne o sov när ja blev osams m mamma! Rymde ner dit! ❤️


Livet e lurigt! Tur man inte vet vad man har att vänta sig! Men desto viktigare att leva i nuet! Livet är inte så kort o man vet inte hur det slutar! 💞

Igår hade vi iaf lite matbjudning av min familj!! 😍 
Fick present kort på hööks! 👍
Idag är det kalasadet för Fredriks familj för mig & Oliver! Tycker det e lite jobbigt sådär o vara den man firar! Men men... 

Ikväll blir det Frans jäger med världens bästa Ida! 👍😍 80-tals tema! 
blir nog bra det här... 😱 Haha! 

I morgon års möte på föreningen nordsvenska hästen! 👍 

Helgens printer förbi! 
Nu har vi äntligen ett datum när vi tar över huset! 😍
Skräckblandad förtjusning.... 


Pussar & Kramar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0