Förstår inte hur en del tänker...

Min kära vän som jag går o pratar med har öppnat många dörrar för mig! ☺️
Att man skall vara tacksam, visa känslor! O lyssna på sin kropp! 
Om man nu e ledsen elr arg, låt mig då få vara det! Elr låt kroppen få vara ledsen! Ta in känslan! 

Varför skall man så fort det e något ta en tablett! 

Min älskade moster ligger o väntar på att få ta sitt sista andetag! Önskar verkligen hon slapp lida! ❤️ 
Tänker när ja växt upp, så fort ja var oense med min egen mor så tog ja mig ditt. Hade alltid ett rum där! 
Hon ville alltid göra flätor i mitt hår, hon röstade mig till lucia. 
När ka blev vuxen tappade vi mkt kontakt! Men hon hanm gratta mig för mitt/vårt nya hus! Önskar hon hann komma o ta den där drinken vi pratade om! ❤️ 
Men nu behöver du bara slippa få lida o ha ont! Det är väl någon mening med allt... Men i detta skedde undrar ja! 

Men till saken! Ja låter mig själv vara ledsen! Ja stoppar inte undan det! Varför skall ja?! Ganska normalt! 🙈😍 

Men sen får det inte gå hur länge som helst! Då måste man börja tänka annorlunda! Ville Kerstin ja skulle vara ledsen! Vad ger det mig & henne?! 

Jag älskar att ja fått en helt annan syn på hur vi tänker o jobbar m det varje dag, varje minut... 
Vill verkligen hitta min väg! ❤️ 
Mitt sanna jag! 💞💖🌹💝💗 

Nu är man ett åt äldre oxå! Tiden ramlar på! Det e verkligen nu ja skall ta tag i mitt liv! Möblera om den så jag får må bra! O det e faktiskt bara ja som kan göra det! 😍❤️ 

Pussar & Kramar 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0