Söndag!

MHej Hej! 

Livet rullar på! Även denna vecka är förbi! 
Det börjar närma sig sista dagen på Sodexo! Spännande o samtidigt läskigt.. Vart kommer framtiden leda oss!
Snart släpper vi "mitt" gamla hus! Känns bra men samtidigt konstigt! 
Det var där ja bestämde mig att gå vidare, vilken väg jag ville vandrar! 
O jag har trivs som fisken i vattnet där! Sååå mkt lugn o ro! Älskart! 
Här hemma har det vart allt annat än lin o ro!
Just nu känns det som vi står still. Som sagt! 
Men men... Lite i taget! Haha! ☺️
Evighets livet med villa/gård! 
Men jag älskar det! Lääängtar som en tok tills vi kan få på skor runt om! 😍

Då skall vi igång o rida! Wiihuuj.... 
Kärlek! ❤️
Myrmann början få till en del man & svans! Lika cool som vanligt! Promenad idag! 👍
Dax att börja utmana lite nya saker! 🙃

Idag har vi köpt mörkläggnings gardiner o nytt porslin till köket! Dock är tallrikarna för stora för diskmaskinen! Orka!! Gaaaaa....

Arbets intervju igen i morgon! Ytterligare ett boende och en daglig verksamhet! 
Sååå spännande! Inte långt kvar tills ja får reda på om ja skall börja plugga! Håller verkligen tummarna för det! Vore sååå kul! ❤️

Puss & Godnatt  💞



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0