Vet ej hur man kan förklara

Vet inte hur ja skall få någon annan att förstå! 
Helgen har vart sååå skön! 
Myst o umgåts med min familj! Mina underbara pojkar! ❤️
Slappat o försökt laddat energi! Haft så jävla ont i ryggen! Men nu börjar det ge med sig, efter lite massage o rört lagom på mig!  👍
Idag är en trött dag, umgåts med vänner igår, men blivit tok knasig i magen! 
Varför gör den såhär... Är det ett tecken att lugna ner mig, är det influensa på gång... Hatart... Springer på toa 24/7... 😁😔

Igår var vi även o titta på ytterligare ett hus! Som ligger så j....a bra! O tror allt att det e alldeles lagom för vår familj! 
O finns även ett litet gäst hus! Det var nog det finaste! 😍🙈🙊 
Jag vill verkligen flytta till något eget! Bygga något nytt som bara är vårt, börja om en gång för alla! Älskar livet som det är! ❤️ 
Förutom att jag önskar att jag mådde felfritt... Önskar ja orkade hur mycket som helst, önskad ja kunde vara så glad o sprallig som ja brukar! 😳 
Vart fyller man på energin! 😜 

Kärlek till er alla! 
2016 är mitt/vårt år! 💖 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0