God fortsättning

Underbart! 
Äntligen är vintern här! Älskart! 
Har inte vart inte o skrivit av mig på länge! Livet börjar kännas på Top! 
Mycket tragiskt som händer runt om mig. Men försöker ta varje sak i sin tur! 
Gör inte till ett problem innan det är det! 
Julen är över samt nyår! I år har jag inte haft så mycket energi för firandet!
Men min älskade sambo har tagit ett steg fram o tagit över! Sååå himla skönt! 
Svårt att förklara för människor som aldrig vart på livets brant! Har ramlat ner för stupet o tagit mig upp, men tar låååång tid tills man e tillbax igen! Men nu känner ja igen symtomen, samt måste lära mig att boosta energi! ❤️ 
Min familj, barnen o min älskade sambo är guld värda! Är sååå glad för livet! 

Hänt mkt under 2015, som ja aldrig trodde skulle hända mig så snart! 😃 
Har köpt hem min älskade blondin, gossen o min fina nordis pojke Endre! 
När ja träffade honom var det kärlek vid första ögonkastet! Var rädd o osäker först, men nu helt underbart! 😍 
Tackar Sanne & Mathoas som tog hem han! O givetvist Annika att ja fick köpa gossen! 





Kärlek! ❤️ 

Har även fått/tagit den stora chansen att flytta hem hästarna! Det e mycket jobb, som man inte ser när man e inhyrd någonstans, kostar massor, men ger sååå mycket tillbax! Nu är vi hela familjen i stallet! 💖 
O då fick vi skaffa oss en till liten gosse! 
Det är en annan högsta dröm jag haft, att få köpa ett "föl"... Nu har jag det! Den finaste lilla Myrmann har flyttat hem till oss! 
Det skall bli sååå kul. Han e såå trevlig som han är nu! 
När alla helger är över osv, skall vi börja vänja vid huvudlag, sele, kanske ut o tömköra lite med! Han kommer bli sååå fin! Kärlek! 





Detta ger mig såå mycket energi! 💖

Även en till liten familje medlem har flyttat hem hit! Allas våran goding Aragon! 
Fantastisk liten kille! Även han ger mig så mycket energi, han har så det rinner över samt långa promenader, mys ute o mys i soffan! 



Har även under detta år blivit sambo, o vi är nu en hel familj! 
Jag & Fredrik har hittat tillbax till varandra, elr har vi vart ifrån varandra?! 
Mycket att jobba på, mycket tankar mycket lära sig av varandra! Men Gud sååå härligt! Älskart! 💖 

Även fått ett nytt jobb! Chaufför på Sodexon! Även ety arbete som ger så mycket! Mina små tanter o farbröder som ja åker till! Dem ger o jag ger! 

Alla mina underbara vänner, ni vet vilka ni är! 😘😍 

Mina fina barn! Mitt allra bästa som hänt mig! O det läskiga är att dem börjar bli såå stora! ❤️



Devin & Oliver 💖 

Detta år kär början av resten av mitt underbara liv! Alla kärlek till er! 💖 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0