Drömmen som slog in.

Läskig känsla! Men nu är man husägare! 
Fantastiskt kul! Skall bli så spännande, många drömmar har vi tillsammans! 
O det lilla huset på prärien som den dåvarande ägaren kallade det, ligger så kanon bra till! Landet men så nära till skolan, affären o kompisarna! 👍

Det finns att göra! Men vi ser det som en rolig utmaning! Samt jag vet att vi kommer få det sååå himla fint! Om vi kan komma överens! 😛🙈 
Hiihiii... 
Finns ett vindskydd så mina fina grabbar kan vara ute dygnet runt! Kanon juh! 👍
Samt ett stall med 3-4 boxar! Men som sagt, kommer gå åt ett par timmar o lite färg!
Men nu går mina tankar över hur man skall göra om köket, hur ja vill ha det i stallet, trädgården o läääängtar tills vi sitter o myser i ute spat på altan på baksidan! Kääääärleeekk! 
Och allt detta tillsammans med mina underbara familj! 💖 

Nu skall man bara planera allt, packa osv osv! 
Denna sommaren kommer bli den bästa! 💞 


Pussar o massor kärlek! 💖



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0