Dagens funderingar!

Gårdagen blev allt annat än som planerat! ❤️
Kom till skolan, träffades av en kräkandes Devin! Dock trodde ja influensa! Men han hade ramlat o slagit i huvudet. 
Kräktes massor faktiskt! 😨 gör såå ont i mamma hjärtat! 1177 ville att vi skulle kommia  in till akuten! 
Åkte in vid 18, var hemma 22.15 ca! 
Fick mest sitta o vänta! Hemsk känsla där inne, satt med mitt underbara barn, 6 år! Alldeles för stor för att ligga/sova i mitt knä, men blev inget annat! 
När han kräktes i väntrummet, då var det någon som såg mig! 
Helt galet! Ingen kom o fråga hur han/vi hade det... Kändes helt galet... Skall det vara så?! 

Annars är vi hemma idag! Jag vill vara säker på att ingen av oss har maginfluensa?! ❤️ livrädd! 😳😍

Underbart väder ute! Sitter i fönstret tittar ut! Njuter så långt ögat kan nå! 
Jag är rik som får vara så nära naturen!
Vi har köpt hus! 
Jag är i himlen! Hela mitt liv är min dröm! 
Vad saknas... Typ inget! 
Har två helt underbara barn! Oftast friska! 😉
Känner äntligen att ja vågar lite på mig själv på mina känslor för Fredrik! Blir bara såå varm i kroppen när jag tänker på honom! 
Detta husköp har fått oss att komma varandra närmre! 
Jag vågar släppa taget om att jag faktiskt älskar den karln, o att jag vågar älska honom! ❤️ 
Det tar tid men vi tar oss framåt! 
Planerar i mitt lilla huvud om hur vi skall göra i huset osv! 
Älskart! ❤️

Jag skall bli en livsnjutare! Njuta av livet medans det finns! Vet aldrig när det tar slut! ❤️ 


Som denna lilla goding! 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0