Åter söndag! 💞

 Helgerna springer iväg! 

Min högsta önskan just i denna sekund är.... 
Att snön skall ligga kvar, ge mig minus grader o gärna mer snö.... Nnuuuuuu!! 😱 
Min häst hovar trivs bäst just nu med snö! 

Sedan börjar jag mer o mer gilla tanken och framförallt förstå att vi har faktiskt köpt ett hus! 💞 
Idag har vi vart och tittat på golv, fond tapeter, innerdörrar och ute spa! 😜 
Jag vill verkligen ha ett sådant! Det e något vi skall spara till! 😍👊
Iallafall om jag får bestämma! Hihiii...

Annars har ja skrubbat mina fina hästars 8 st ben! Med limeplus, luktar något fruktansvärt och skall ta bort dem jävla fotskabben! 
*hoppas hoppas* 

Tagit upp även en svår fråga med min äldstas son oxå! Detta spel på tre bokstäver GTA! 
Jag har gjort bort mig att han får börjat spela det, erkänner! Men nu tog ja tillbax det! Och han tog det bra! 
Vidrigt spel, vanebildande, kränkande på oss tjejer, vidriga uppdrag o språk! Nej NOLL TOLERANS! 
Fått mycket information oxå om fler skolor som slagit larm! Jävla spel! 😡

Nu skall ja försöka sussa! I morgon blir det ytterligare en sväng till hufudstaden! Wwwiihuuu! 


Kärlek till er alla! 💞



Hittat min nästa STORA grej, önskar mig detta paket o födelsedags paket, elr bidrag! 😱👊💝🎁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0