Onsdag!

Lillördag och allt! 

Mkt som händer nu! 
Man tror att det är en jävla mardröm! Den där jävla sjukdomen, cancer! Den borde få cancer o utrotningshotas! 
Den gör såå många illa, o den får verkligen människor o lida! Till vilken nytta! 😤😨😔 
Det är för många i min närhet nu, orkar inte tänka o ta det mer! Ännu än älskad person! 
Det är bajs jobbigt! ❤️😭😥

Jag har pratat med Norrköpings kommun om avtal om arrendet! Låter bra! Maten var sen idag i huvudstaden så ja landade hemma vid 20 typ!
Piss Piss! 
Lillfisen har fått feber! Mammas plutt! 


Annars ger jag snart upp angående Endres fossingar bak! Dem går sönder sååå dant! 😔 
Bajs! Men det e väl bara köra med boats! Alla vakna timmar typ! 
Så jävla trist! 
Någon som vet något man kan ge han! 
Skall boosta han med biotin i någon vecka tror ja nu! 

Alla i min lilla familj sover! Karln min ligger o snarkar som få! ❤️ älskar han ändå! 😛 
snart helg! Underbart! Bara nästa vecka, sen är ja ledig ngr dagar i sträck på lovet! 👍 underbart! 


Puss & Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0