Snart är jag där!

Jag har det mest underbara liv! 
Men varför nöjer man sig inte... 😳 varför kan man bara inte leva livet som det är! 😁 

I morgon är en tung fast kommer med all säkerhet bli fin oxå! 
Begravning o ett sista farväl för Nina! När ja tänker på henne så ser ja mig själv framför mig! Ja vill vara som hon, alltid glad o full av energi! Hon var den perfekta att ha på fritidsgården! När en annan kom dit och inte visste vilket ben man skulle stå på som tjej! 
Lärde oss dansa! Vann tom Sikta mot stjärnorna och vag m i tvn! ❤️
Hon coachade mig när ja skulle ner i vikt efter graviditeterna! 
Varför skall en sådan gnista o spridare av positiv energi få lämna oss alldeles för tidigt! Livet e såå jävla orättvist! Bajs! 

Idag har ja vart med mina finaste pojkar o köpt skor & jackor! Inte billigt! Men blir nog bra! 👍 
Dem blev fina iaf! Älsklingarna! 💞

Jag vill söka extra jobb och så vill ja ta hem hästarna! 👍 
Mina mål! 🐎💞 
Det e något som får mig att må såååå bra! ❤️ 


Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0