Fredag i all ära!

Har precis krupit ned i sängen. 
Skall läsa lite, mysa runt lite o bara vara! 
Älskar att jag lärt mig, tillåta mig själv att  gå lägga mig när ja vill ( slippa ha dåligt samvete över att man skall sitta o vara social, fast man är vrål trött) 😳 
Ja kanske e tråkig med så får ja väl vara det! 💞
Annars händer det mycket just nu! Begravning nästa vecka! 😢 finaste Nina skall ta farväl av! Livet är såå jävla orättvist! Bajs! 
Det är så mycket dålig energi runt mig/oss just nu! O jag orkar tyvärr inte det! Orkar inte ta det just nu! Elr inte alls! 😕
Blir så ledsen över hur samhället håller på att förändras, vad är det som händer o sker. Så mycket hat, så mycket konstigs grejer! Vänner som har inbrott,
Vänner som separerar o bla bla bla.. 
Vart är respekten till andra människor... Varför kan man inte bara veta vad som e ditt & mitt, elr vara ärliga mot varandra?! 
Hur svårt kan det vara... 😳
Speciellt ledsen blir ja när någon i ens närhet tro sig känna än men i själva verket inte alls... Trodde hon kände mig, trodde ja kände henne... Men saker o ting ändrar på människor! Sååå tråkigt. 
Någon ja verkligen sett upp till, lyssnat på o verkligen kunnat prata med om allt o som ser rakt igenom än, iaf vad ja trodde! 
Tänker inte lägga någon energi! Känner hon mig inte bättre så är det upp till henne! Behöver inga sådana vänner tyvärr! 

annars närmar det sig att ta hem kusarna! Lite osäkert vad det blir för
Sällis, blir en till nordis, ett russ elr en shettis! Bara pöjkar! 😂
Skall bli sååå himla skönt o ha dem hemma! Slippa åka, även fast det blir mer jobb! Men men... Mys-pys! 💞🐎


Älskade Endre! 💞

Mycket som skall köpas in just nu! Häst mat, saker, barnen behöver höst/vinter kläder osv... Gaaaa... 
I helgen blir det lite kalas, kanske titta på någon häst osv! 👍 

 

Annars är det mycket funderingar, uppåt o nedåt, framåt o bakåt! 
Hur vill man leva sitt liv!? Vad har ja för mål, har ja mål... ?! 
Vad vill ja få ut av min korta tid här på jorden?! Hmm... 

❤️
Trodde ja hittat! Men svårt att hålla vid det! 😳💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0