Ännu en helg har böejatN

Idag känns det som detta skall bli första dagen på resten av mitt liv! 
Varför skall man inte kunna vara tacksam över vad vi/jag har åsta kommit! 
Jag har lovat mig själv att vara mer tacksam o leva det liv jag lever nu! Vara tacksam för dem fina barn ja tillverkat med dem två männen som ja en gång valt o blitt kär i! ❤️
Hade ja inte träffat dem hade ja inte fått mina fina pojkar som ja älskar mest på denna jord!  💋

Jag har lyckats med det jag har idag! Bor i världens mysigaste hus, på landet, skogen tätt intill, naturen står utanför dörren! Har en kanon fin häst o en varelse som man kan kalla hund, men han e en liten krabat som man inte kan gå märkbart förbi! 😍
O bor med en underbar "man" 😜. Vi är väldigt olika, tänker mycket olika, kommer från olika världar! Men vi lyckas nog lösa detta oxå! 😁 
Finns bara viljan o kärleken! 💞 
Min finaste familj, min bästaste mamma! Vad vore ja utan henne, är så glad att just hon är min mamma! 

Har ett jobb som ja trivs på! Träffar farbröder o tanter som ja berikar med min närvaro o dem berikar mig sådant! 

Livet är till för att levas och ja skall lyckas med det ja vill här i livet! 
Snart kommer ännu en dröm gå i uppfyllelse! Skall köpa en fin, o himla go liten gosse! 
Skall bli så spännande att få göra en häst från början...! 🐎😱😍 men läskigt samtidigt! 😛
 
❤️


Igår var en tung dag! O alla dessa tankar kommer därifrån! 
Igår fick vi gå på en otroligt fin begravning! 
Att säga hejdå till Nina! ❤️
Hon har kämpat mot den jävla sjukdomen cancer! Men till slut övervann den! Men hon gav lixom aldrig upp! Hur orkade hon!? 
Ännu en ängel har lämnat oss för himlen! 

Livet e såå orättvist o fr.o.m. nu skall ja leva av kärlek & tacksamhet! ❤️

Borde DU oxå göra?! 
Ta vara på livet, stunden & nuet! 👍 
(Vet aldrig när det e slut 😳) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0