November alla redan!

V 46, alltså bara 47,48,49, 50 & 52 
Så är det jul redan! 😳
Läskigt! 🙈 
Inte en klapp är köpt. Bajs! 
Jag som alltid vill förbereda! 🙊 
Jaja!
Dax att varva ner! Min mage pallar inte sådan här stress & press! 
Önskar mig 3 veckor ledigt! 😳 och bara göra saker ja älskar. ❤️
Men vart skall man få alla pengarna ifrån! Önskar man kunde vinna lite pengar!
Nu är det tisdag! I morgon onsdag, stora sorken kommer hem i morgon! 💞
Älskart! 

På måndag är det ljus visning! Skall bli sååå mysigt. Hoppas många vill komma o mysa/fika o klämma o känna på fina ljus! ☺️

Annars har ja kommit igång m hästarna! Mys! Vill komma igång o åka till ridhuset oxå någon dag i veckan, samt köra in Endre! 😃😤
Min störta önskan just nu är o ha en inkörd polle! Spara pengar så ja kan köpa sele o vagn bara! 😳👍😝


Annars är ja såå tacksam över var jag har! 💞 


Puss & Kraaam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0