Känner mig så liten!

Just nu... Eller många gånger, känner ja mig sämst, så liten... 
Vill bara ge upp allt, för ja klarar inte av det... Orkar inte motgångar.. Det e alltid sådana, o det måste ju bero att JAG gör fel... Eller?! 
Mår bajs, över sådant här... ORKA! 
Samtidigt som ja slutar lita på mig själv, slutar o tro att jag tagit rätt beslut! 
Ser bara allt dåligt, allt blir katastrof i mitt huvud! 
Allt blir en ond jävla, kolsvart cirkel som ja inte kommer ut ifrån! 😱😢

Vill bara gömma mig! 

Är det rätt, har jag gjort rätt, har jag tagit rätt beslut?! 
Är det rätt när man har svårt o prata?! Är ja rätt ute då!? Varför skall det vara sååå svårt... 

Jag har ingen lust elr ork med det här! 
Vet inte vilken väg ja skall gå... 😢 


Puss & Kraaam 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är stark otroligt stark, tvivla inte på dig själv, låt ingen trycka ner dig så du mår dåligt.. Har du en gång klarat av motgången klarar du det igen. Du är starkare ä du tror, bättre än du vet att du är. Tankar finns alltid om rätt beslut eller inte det vet man aldrig i förväg man måste testa sig fram. Kramar och vad glad för det du åstadkommit 💕

Svar: Tack! ❤️
Helene Schenell

2015-11-17 @ 10:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0