Veckorna springer iväg!

Vart himla trött en tid nu och prioriterat bort denna lite! 
Skall bättra mig! 😛

Helgen som var, var den stora dagen... Min alldeles egna 30 års fest! Trodde aldrig att ja skulle lyckas. 
Men det gjorde ja! Den vart lyckad, tyvärr lite folk som inte kunde! Men men.. 
Jag hade himla trevligt! Och det e juh huvudsaken! Lite för mkt dricka kanske! 
Men i det stora hela himla trevligt! 💞
Mkt dricka, godis o mat kvar! 👍😁 

Lite bilder 


Gjort naglar för första gången och absolut inte sista! 💅


Party! 😛


Buggelibugg m far! 


Finaste vännerna! 💞


O lite flams! Bästa soccerkonny


Girliiieee! 💋


Absolut en lyckad kväll! Hoppas alla andra oxå hade en kul kväll! 
I skrivande stund är vi på bandy träning! 
Kul o se liten blir stor! Tiden går sååå fort, i morgon fyller han 10 år! 💞 

Min älskade Oliver! 
❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0