Mår inget vidare...

Ont i kroppen, blåsor i munnen, ont i halsen! 
Men vad gör det om 100 år! 
Mina fina barn är hemma båda två! 
Oliver kom igår efter discot! Lilla hjärtat är ju här ganska mycket med sin pappa! 

Humöret, konditionen osv går verkligen så mkt upp och ned. Bajs trött nu! 
Negativ är väl bara för namnet antar ja! Försöker hålla humöret uppe! Men inte alltid så lätt! 😳😱
Livet går ut på olika prövningar här i livet! Hoppas jag har haft mina största prövningar! 😛
Helgen är på ingång, ledig måndag oxå. 
Såååå skönt! Skall verkligen vila upp mig! Behöver verkligen friskna till nu! Vill sola lite oxå. 
Min dröm o nästa sak här i livet e verkligen att köpa häst! 
Inte vilken som helst utan en speciell! Han e världens finaste! 💋
Jag tänker satsa på att leva här o nu! 
Gå på det som känns bra för mig, o det är DU! 
Bara sååå himla rädd att du skall tröttna på mig som förra gången! Hoppas den gång är annorlunda! 💞 
Livet leker o bara vi själva som kan få våra liv som vi vill... 

Puss & Kraaam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0