Ledig måndag!

Helt okej för mig! 👍
Som tur var eftersom skolan oxå hade studie dag! Opps! 
Måste börja skaffa mig lite bättre koll! I morgon är det café på skolan då måste man juh gå! ☺️ 
Men saknar mkt jobb ändå! Hittat ett arbeta ja verkligen trivs med! Sååå skönt! Det ger något, ja får vara ute, fara runt lite samt köra bil! 👍 
Dock blir det lite lite pengar! Önskar ja kunde hitta ett jobb m lite timmar! ☺️ 
Vi får se vad som händer o sker! 

Har börjar landa i mina tankar! Varför är ja en människa som inte kan nöja mig... Varför tänker ja på det som ja inte har?! 
Fokusera på allt fint jag har istället?! ☺️ 
Vill verkligen det! 
Nu är det skärpning! Jobba på mig själv! 
Röra på mig, spenderar tid på sådant som får mig att må bra! 
Låter kanske fel! Men vill verkligen satsa på hästeriet! På riktigt! Det är något som får mig att må såååå bra! 🐎💞
Vill lägga tid på bra saker! 

Veckan är full m barnen, bandy, hästeriet, bio på torsdag(hoppas, vi behöver det).... O jobb förstås! Wwiiihuuu.... 


Pussar & Kramar 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0